marți, 18 iunie 2013

Comanda Ladys

           Sunt extrem de bucuroasa deoarece am primit coletul cu produse Ladys si am primul subiect pentru inceput de blog.
            La inceput am fost putin sceptica in ceea ce priveste aceasta marca de cosmetice deoarece auzisem pareri pro si contra dar am zis ca merita sa incerc pentru ca preturile nu sunt deloc mari si multe fete aveau review-uri pozitive. Va spun sincer ca regretam daca nu faceam comanda, produsele sunt super avand un raport calitate-pret excelent.
            Preferatele mele sunt mostrele de parfum  ID Sangado care au o cantitate destul de maricica pentru o mostra( 3 ml), comparativ cu alte mostre de parfum, au si pulverizator, miros demential dar promit ca o sa le fac un review curand.
            Lotiunea de corp Camil cu vanilie si miere miroase superb, credeam ca o sa am probleme cu mirosul de vanilie pentru ca deja avem peste 30 de grade afara, dar nici vorba e dulceaga dar in acelasi timp racoritoare deoarece contine si iaurt.
           Astept cu nerabdare sa folosesc serul de par, eu fiind vopsita blond platinat am destul de multe probleme cu varfurile despicate dar despre asta o sa va povestesc cu alta ocazie.
           Promit sa fac review la fiecare produs in parte pe masura ce le voi folosi.
          
Pupici,
Ala

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu