marți, 18 iunie 2013

Sa facem cunostinta......

          Eu sunt Andreea dar familia si toti prietenii imi spun Ala[asa m-a botezat nepotelul meu :-))))],  sunt pasionata de beauty, makeup, fashion etc.... inca din copilarie, cind trageam cu ochiul la matusa mea care era cosmeticiana pe acea vreme si slava domnului am invatat multe lucruri folositoare de la ea chiar daca la momentul acela nu intelegeam mare lucru. Gata cu "amintiri din copilarie", sa trecem la lucruri serioase, am inceput sa citesc bloguri de beauty si nu numai inca din 2009 dar abia acum mi-am facut curaj sa imi construiesc propriul blog pentru ca nu cred ca strica la nimeni o informatie in plus cind vine vorba de frumusetea noastra.
          Sper sa gasiti folositoare informatiile din viitoarele mele postari!
Pupici,
Ala

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu