miercuri, 26 iunie 2013

Mici cumparaturi Lidl

     Voi ca parere aveti despre produsele cosmetice Cien?
      Eu le indragesc foarte tare, consider ca sunt accesibile oricarui buzunar. Fiindca ramasesem in pana de cateva produse must have am dat iama prin rafturile cu produse cosmetice din Lidl.

    
   Servetelele demachiante Iseree le ador, nu stiu ce m-as face fara ele, sunt atat de usor de folosit mai ales cand sunt pe fuga, au un pret pe masura, cred ca in jur de 3-4 lei. Dizolvantul este un pic prea puternic pentru unghiile mele acrilice,contine acetona, data viitoare o sa cumpar varianta roz, fara acetona, costa in jur de 6 lei.Servetele umede de la frotto cu miros de portocala, mereu tin un pachet doua in geanta, pret 1,5 lei.
    Deodorantul Cien costa in jur de 3- 4 lei, varianta cu capac auriu imi place cel mai mult, le-am incercat si pe celelalte doua dar tot la acesta am ramas, singurul minus este ca albeste un pic negriturile dar il folosesc numai la haine deschise, pentru haine colorate folosesc Yves Rocher. Gelul pentru igiena intima Cien costa pana in 10 lei, nu mai stiu exact cu cat l-am luat, sunt deja la al treilea flacon. Fixativul este al doilea tub, folosesc mai rar si sunt foarte multumita, costa in jur de 6-7 lei. Balsamul de par din pacate nu l-am gasit in varianta folosita pana acum, cel pentru par uscat si degradat, dar il stiam si pe acesta pentru par colorat (il foloseste mama), costa 5 lei. Dischetele demachiante au un pret de 3,2 lei si avand in vedere ca mi se duc aproape doua pachete pe luna sunt foarte convenabile.
    Iubesc  produsele Lidl, atat produsele cosmetice, de dulciuri nu mai vorbesc, mi-am propus sa nu mai cumpar nici o ciocolata, doar e vara , eu sunt la regim.
    Cine a spus ca nu poti arata bine si cu un buget redus?

Pupici,
Ala

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu