miercuri, 19 iunie 2013

Review Camil-Ser pentru repararea firelor despicate

                  Asa cum cum am promis am testat serul Camil (Ladys) si pot spune ca rezultatele sunt vizibile dupa prima aplicare. Parul meu este destul de problematic deoarece este decolorat si vopsit frecvent, pentru a mentine nuanta de blond platinat este nevoie de multa munca dar si tratamente si masti pe masura.




 
           Ce spun ei:
- Soluție sofisticata pentru stralucire si repararea firelor despicate.
- Serul protejeaza parul de mediul extern agresiv si repară stratul cornos extern din structura firului de par.
- Parul devine mai moale, mai stralucitor si mai matasos, permitand modelarea și aranjarea mult mai usor.
            Ce spun eu:
                  Am folosit mai multe marci de seruri si uleiuri pentru par degradat printre care si cele de la kallos dar aveam senzatia ca imi lasa parul incarcat si uleios spre deosebire de acesta. L-am aplicat pe parul ud dar si uscat inainte de a folosi placa si m-am speriat putin deoarece are o consistenta ciudata, gel uleios, si parca imi dadusem cu o tona de ulei pe par dar nu folosisem decat 3-4 pufuri, surpriza in momentul cind s-a uscat, parul era vizibil mai stralucitor, dadea impresia de par sanatos, in ciuda faptului ca nu este( da recunosc, asta este, blondul cere sacrificii, nu ma certati), are un miros placut si nu mi-a incarcat deloc parul, din contra a fost mult mai usor de aranjat.
                  Cu siguranta o sa mai cumpar acest produs, chiar face minuni cu parul meu!
  Pupici,
Ala

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu